برای دسترسی به بخش پشتیبانی فروشگاه ایران پرفکت گیفت میوانید از راه های روبه رو استفاده کنید با تشکر

فروشگاهی مخصوص گیفت کارت ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
آگوست 4, 2022

نحوه تغییر رمز اسپاتیفای

برای راه اندازی هر یک از اکانت های اسپاتیفای باید اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. آدرس ایمیل و پسورد شخصی شما از مهمترین اطلاعاتی هستند که برای استفاده از اکانت اختصاصی خود در این برنامه به کار می روند. در برخی موارد با مشکلاتی در زمینه استفاده از Spotify رو به رو می شوید که باید حتما پسورد و رمز عبور اکانت خود را تغییر دهید. درون این بخش باید پسورد خود را به اصطلاح ریست کنید. در صورت فراموشی پسورد اسپاتیفای و نیاز به تعویض و ریست آن باید حتما به سایت اسپاتیفای مراجعه کنید.

روش تعویض رمز اسپاتیفای

تغییر رمز اسپاتیفای از طریق برنامه موبایلی و دسکتاپ این برنامه میسر نخواهد بود. در این زمینه باید به نسخه های تحت وب اسپاتیفای مراجعه کنید. پس از ورود به سایت اصلی برنامه بر روی پروفایل در گوشه سمت راست صفحه کلیک می کنید. در این بخش یک منوی کشویی در اختیار شما قرار می گیرد که باید گزینه اکانت را در آن انتخاب کنید. با مراجعه به این بخش می توانید اطلاعات کلی در رابطه با اکانت خود به دست آورید.

نحوه تغییر رمز اسپاتیفای با استفاده از گزینه چنج پسورد انجام می گیرد. با استفاده از این گزینه به سادگی می توانید پسورد قبلی خود را پاک کنید. البته برای استفاده از این قابلیت در حساب کاربری خود باید حتما پسورد قدیمی خود را در دسترس داشته باشید. با وارد کردن پسورد قدیمی در این بخش از برنامه، نوبت به انتخاب یک پسورد جدید می رسد. پس از اطمینان از درستی پسورد وارد شده گزینه Set New Password را انتخاب می کنیم. این روش ها در شرایطی که شما پسورد اسپاتیفای خود را فراموش کرده اید قابل استفاده نخواهند بود.

چگونه رمز اسپاتیفای را پیدا کنیم؟

تغییر رمز اسپاتیفای با نحوه پیدا کردن و بازیابی رمز عبور متفاوت است. هر یک از این فرایندها با استفاده از برخی راهکارهای ساده در سایت یا اپ اسپاتیفای انجام می شوند. برای بازیابی رمز عبور خود باید از گزینه Forgot Password استفاده کنید. این گزینه کارایی قابل توجهی در هر یک از بخش های اسپاتیفای به همراه دارد. با استفاده از این گزینه در بخش ورود به برنامه، پسورد گم شده را بازیابی خواهید کرد.

در زمان ایجاد یک حساب کاربری در برنامه اسپاتیفای، از آدرس ایمیل خود استفاده خواهید کرد. با انتخاب گزینه Forgot Password گزینه ریست پسورد به این آدرس ایمیل ارسال می شود. نحوه تغییر رمز اسپاتیفای و بازیابی با استفاده از قابلیت های ایمیلی شما همراه است.

تعیین پسورد جدید برای اکانت اسپاتیفای

برای بازیابی رمز اسپاتیفای باید به روش انتخاب یک پسورد جدید نیز دقت داشته باشید. بهتر است پسورد شما در این برنامه، در سایر برنامه های مورد استفاده به کار نرفته باشد. با این روش ایمنی حساب کاربری شما افزایش پیدا می کند. در صورتی که به این نکته توجه داشته باشید، حساب های کاربری شما از دست هکرها در امان باقی می مانند! اگر پسورد اسپاتیفای شما با سایر پسوردهای مورد استفاده در برنامه های دیگر یکسان باشد، پس از هک شدن یک پسورد، دسترسی به سایر برنامه ها نیز به سادگی انجام می پذیرد.

در این زمینه باید به قوی بودن رمز عبور مورد استفاده خود نیز دقت داشته باشید. در فرایند بازیابی پسورد اسپاتیفای باید یک پسورد جدید در محل مورد نظر به کار ببرید. این پسورد باید متشکل از اعداد و حروف بزرگ و کوچک باشد. به این ترتیب حدس زدن این پسورد کار ساده ای نخواهد بود و دسترسی به اکانت شما دشوار می شود. استفاده از علائم نگارشی در فرایند بازیابی رمز اسپاتیفای نیز به شما در ساخت یک پسورد قوی کمک می کند.

مشکلات مربوط به بازیابی رمز عبور اسپاتیفای

در برخی موارد بازیابی پسورد اسپاتیفای کار ساده ای نیست و مشکلاتی برای کاربران به وجود می آورد. در صورتی که رمز عبور مورد استفاده شما به سادگی بازیابی نشود، باید به دنبال روش هایی برای حل معضلات ایجاد شده بگردید. برخی از نکات مربوط به بازیابی رمز عبور و مشکلات ایجاد شده را در ادامه بررسی می کنیم.

1. بررسی وضعیت سرویس دهی جهانی اسپاتیفای

در صورتی که فرایند تغییر رمز اسپاتیفای شما با موفقیت انجام نشود، باید به وضعیت سرویس دهی جهانی این برنامه دقت داشته باشید. در برخی موارد کل اکانت های اسپاتیفای در سر تا سر جهان به دلیل برخی تعمیرات و آپدیت ها از کار می افتند. با این وضعیت باید تا زمان بازیابی مجدد اکانت ها منتظر بمانید.

البته برنامه اسپاتیفای اطلاع رسانی هایی در این زمینه انجام می دهد. پیش از آن که به دنبال راهکارهایی برای نحوه تغییر رمز اسپاتیفای بگردید، به پیام ها و اطلاع رسانی های سرویس جهانی اسپاتیفای دقت کنید. در توییتر این برنامه اطلاعاتی در خصوص از کار افتادن اکانت ها و اشکالات و نقایص فنی موجود ارائه می شود. در صورتی که به صورت دائمی از این برنامه استفاده می کنید، به اخبار مربوط به آن نیز دقت داشته باشید.

2. ارسال مجدد آدرس ایمیل

در فرایند بازیابی رمز عبور اسپاتیفای، ریست پسورد شما با استفاده از آدرس ایمیل و پیام ارسالی به آن انجام می گیرد. در صورتی که ایمیل ارسال شده خراب باشد، بی شک ریست پسورد نیز به آسانی انجام نمی گیرد. به همین خاطر برای ارسال یک پیام سالم به ایمیل خود باید مجدد گزینه ریست پسورد را انتخاب کنید. ارسال مجدد پیام به آدرس ایمیل شما ممکن است مشکلات موجود را از بین ببرد.

3. استفاده از مرورگر دیگر

در صورتی که با مشکل فراموشی رمز اسپاتیفای رو به رو شده و قادر به رفع آن نبودید، از طریق یک مرورگر دیگر اقدام کنید. در این زمینه چندین ترفند وجود دارند که مشکل تغییر رمز شما را از بین می برد. لینک بازیابی اکانت خود را کپی کرده و در یک مرورگر دیگر جایگذاری کنید. در این زمینه باید اکستنشن های مرورگر و حریم های خصوصی برنامه را مسدود کرده و مجدد از قابلیت های آن استفاده کنید. به این ترتیب مشکل بازیابی پسورد برطرف خواهد شد.

4. استفاده از آدرس ایمیل دیگر

در صورتی که در فرایند بازیابی رمز اسپاتیفای مشکلی به وجود بیاید، باید از یک آدرس ایمیل دیگر استفاده کنید. اگر آدرس ایمیل وارد شده در برنامه تشخیص داده نشود، باید سایر آدرس های ایمیلی که در اختیار دارید را وارد کرده و آن ها را امتحان کنید. در زمان ساخت اکانت اسپاتیفای می توانید از آدرس فیس بوک و گوگل یا اپل خود نیز اکانت اسپاتیفای را بسازید.

شما می توانید برای ریست پسورد خود از این گزینه ها نیز استفاده کنید. شما می توانید جزییات هر یک از این گزینه ها را در اکانت خود بررسی کنید. در صورتی که هیچ یک از این موارد قابل استفاده نباشند، باید از تیم پشتیبانی اسپاتیفای کمک بخواهید.

جمع بندی نهایی

در این بخش در رابطه با برخی روش های بازیابی پسورد اسپاتیفای اطلاعاتی را بررسی کردیم. هر یک از این روش ها به شما کمک می کنند که در سریع ترین زمان ممکن اکانت خود را بازیابی کرده و پسورد خود را مجددا به دست آورید. هر یک از روش های نام برده شده با استفاده از آدرس ایمیل یا جیمیل وارد شده در زمان ثبت نام در اسپاتیفای قابل استفاده خواهند بود. همچنین در ادامه برخی روش های جانبی برای رفع مشکلات تغییر رمز را نیز بررسی کردیم.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • هفت روز ضمانت بازگشت

  • ضمانت کالا

  • پشتیبانی آنلاین

ایران پرفکت گیفت، منبعی جامع برای خرید گیفت کارت‌های معتبر از برندهای معروف مانند اپ استور، اسپاتیفای و بسیاری دیگر است. با ارائه خدمات مطمئن و سریع، ما به شما امکان می‌دهیم تا با گیفت کارت‌های مورد نیازتان راحت و آسان تجربه کنید. انتخابی هوشمندانه برای هدیه دادن به عزیزان یا خرید محتواهای دلخواه در خدمت شما هستیم.

تهران -خیابان ولنجک – نبش خیابان  سیزدهم – پلاک ۳۱۳ واحد ۱۱

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایران پرفکت گیفت  می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • Stock
  • موجودی
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
مقایسه محصولات
هیچ محصولی در سبد نیست